Autor: Omniva • 6. mai 2021
Ainult tellijatele

Case-study: Kuidas kasvatada ettevõtte silmapaistvust tänavapildis?

Omniva võimaldab ettevõtetel kasutada oma kaubikute tagauksi maksuvaba reklaampinnana. Välireklaampindade turule siseneti suvel ja üks esimesi kliente oli Proscreen OÜ, kes kasutas pinda oma ettevõtte tuntuse ja silmapaistvuse kasvatamiseks.

Proscreen OÜ reklaam Eesti Posti kaubiku tagaustel

,,Oleme Eesti turul tegutsenud üle 10 aasta, pakkudes umbes 400 kliendile heli- ja videolahendusi koosolekuruumidesse ja konverentsideks,’’ tutvustas ettevõtet Proscreen OÜ juht Raido Reilson. Juhi sõnul ollakse seni teinud erinevaid reklaamkampaaniaid internetis ja printmeedias, kuid sooviti katsetada ka välimeediat.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700