Autor: Omniva • 6. mai 2021

Case-study: Kuidas kasvatada ettevõtte silmapaistvust tänavapildis?

Omniva võimaldab ettevõtetel kasutada oma kaubikute tagauksi maksuvaba reklaampinnana. Välireklaampindade turule siseneti suvel ja üks esimesi kliente oli Proscreen OÜ, kes kasutas pinda oma ettevõtte tuntuse ja silmapaistvuse kasvatamiseks.

Proscreen OÜ reklaam Eesti Posti kaubiku tagaustel

,,Oleme Eesti turul tegutsenud üle 10 aasta, pakkudes umbes 400 kliendile heli- ja videolahendusi koosolekuruumidesse ja konverentsideks,’’ tutvustas ettevõtet Proscreen OÜ juht Raido Reilson. Juhi sõnul ollakse seni teinud erinevaid reklaamkampaaniaid internetis ja printmeedias, kuid sooviti katsetada ka välimeediat.

Miks otsustati kasutada Eesti Posti kaubikuid?

,,See tundus innovatiivne lahendus välimeedias nähtavuse saavutamiseks. Eelkõige tahame olla nähtavad linna- ja tänavapildis, nii Tallinnas kui Tartus, sest kõik ei ole võib-olla googeldajad,’’ ütles Reilson. Eesti Posti kaubikuid eristab teistest välimeediapindadest see, et need on pidevas liikumises. Seetõttu levib laiahaardeline reklaamsõnum erinevates linnaosades ning on nähtav suurele hulgale inimestele. Erinevalt näiteks linnasüdames liikuvatest liinibussidest jõuavad postiautod ka linna lähedal olevatesse asulatesse ja küladesse.

Reilsoni sõnul oli kogu reklaami avaldamise protsess tehtud äärmiselt mugavaks ning ettevõte jäi sellega rahule. ,,Saatsime päringu, seejärel kleebise kujunduse, mis toodeti ning paigaldati autodele ja oligi tehtud,’’ kirjeldas Reilson kogemust.

Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700