Nädala kampaania: „Viimne hoovilaps“ paneb lapsed taas liikuma
Tervisekassa ja reklaamiagentuuri Copy Shopi koostööna sündis aprillikuise südametervise kuu raames eeskujukampaania „Viimne hoovilaps“, mis innustab lapsi ja noori rohkem õues aega veetma ja liigutama.
Tervisekassa esindaja Taisi Kõivu sõnul oli idee valmis juba eelmisel aastal samal ajal, aga kuna see sattus esimese eriolukorra perioodile, siis otsustasid nad kampaania edasi lükata. „Aprillikuise südametervise kuu kampaania fookus on sel aastal lastel ja noortel ning sealt see hoovilapse idee kooruski,“ rääkis ta.
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.