• 08.03.21, 17:09

Õppetunnid ja kogemus, kuidas eriolukorras kommunikatsiooni ja kriisiga toime tuldi

Põhja-Eesti Regionaalhaigla kommunikatsiooniteenistuse juhataja Hede Kerstin Luik ja endine ravitöö direktor, onkoloogia-ja hematoloogiakliiniku juhataja dr Helis Pokker rääkisid kevadisest eriolukorrast ja võtsid oma kogemusele tuginedes kokku nii kommunikatsiooni kui ka kriisiga toimetuleku mõttes kõige olulisemad asjad.
Hede Kerstin Luik
  • Hede Kerstin Luik
  • Foto: Raul Mee
Ettevalmistus ja valmisolek

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele