• 08.03.21, 17:09

Õppetunnid ja kogemus, kuidas eriolukorras kommunikatsiooni ja kriisiga toime tuldi

Põhja-Eesti Regionaalhaigla kommunikatsiooniteenistuse juhataja Hede Kerstin Luik ja endine ravitöö direktor, onkoloogia-ja hematoloogiakliiniku juhataja dr Helis Pokker rääkisid kevadisest eriolukorrast ja võtsid oma kogemusele tuginedes kokku nii kommunikatsiooni kui ka kriisiga toimetuleku mõttes kõige olulisemad asjad.
Hede Kerstin Luik
  • Hede Kerstin Luik
  • Foto: Raul Mee
Ettevalmistus ja valmisolek

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 12:52
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele