Autor: Marianne Liibert • 17. veebruar 2021
Ainult tellijatele

Britte Maidra: telereklaam ei mahu eetrisse ära

Miks on meediamaastikul tele-eetri defitsiit, kuidas mõõta telereklaami tasuvust ning kuidas klassikalisi ja uusi meediakanaleid kombineerida, rääkis Dentsu Estonia juht Britte Maidra.

Britte Maidra
Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Marianne LiibertBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5563 5831
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700