Autor: Marianne Liibert • 17. veebruar 2021

Britte Maidra: telereklaam ei mahu eetrisse ära

Miks on meediamaastikul tele-eetri defitsiit, kuidas mõõta telereklaami tasuvust ning kuidas klassikalisi ja uusi meediakanaleid kombineerida, rääkis Dentsu Estonia juht Britte Maidra.
Britte Maidra

Veel saab soetada soodushinnaga pileteid 4. ja 5. mail 2021 toimuvale turunduskonverentsile Password. Selle raames valitakse muuhulgas Aasta Turundustegu, mille žüriisse kuulub ka Britte Maidra.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700