• 08.02.21, 11:57

Tallinna Botaanikaaial on uus turundus- ja kommunikatsioonijuht

Alates 6. jaanuarist juhib Tallinna Botaanikaaia turundust ja kommunikatsiooni pikaaegse meediatöö kogemusega Annika Lepp.
Annika Lepp
  • Annika Lepp
“Tallinna Botaanikaaed on üks neist imelistest linnaoaasidest, kus kohtuvad lummav ilu, põnev teadus ja eluolulise säilitamine ning kaitsmine,” leiab Lepp. “Minu eesmärk on kaasa aidata keskkonnateadlikkuse kasvatamisele ja loodushoiu ning –hariduse populariseerimisele. Tallinna Botaanikaaia ja taimeriigi tutvustamisel on suur tähelepanu uutel, eelkõige noorematel huvigruppidel.”

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele