• 13.01.21, 12:57

Maxima Eesti turundusjuhina alustab Tiia Schapel

Maxima Eesti turunduse ja avalike suhete osakonna juhina alustab enam kui 20-aastase turundusvaldkonna kogemusega Tiia Schapel.
Maxima Eesti turundusjuhina alustab Tiia Schapel
  • Foto: Andras Kralla
"Maxima jaekett on viimastel aastatel teinud läbi märkimisväärse arengu oma kuvandi lõikes ning on tänaseks selgelt kinnitanud oma rolli üheltpoolt hinnaliidrina, aga teisalt ka innovatsiooni eestvedajana Eesti jaekaubanduses," kommenteeris Tiia Schapel. "Soovin Maxima tiimiga liitudes seniste suundadega jätkata ning panustada omaltpoolt sellesse, et meie tootearendus, pakutavad teenused ja turundustegevused laiemalt teeniksid eesmärki olla kliendile esimeseks valikuks."

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.09.25, 14:37
Super Bowlilt Eestisse: miks rahvusvaheline teleformaat on turundajale väärtuslik platvorm?
Kui Fox otsustas USAs uue telesaate “The Floor” avaepisoodi näidata kohe pärast Super Bowli, andis see selge signaali, et formaat ei ole pelgalt vaatajaid köitev kõrgel tasemel meelelahutus. Tegemist on ka suurepärase turundusvõimalusega, kus igal sekundil on eriline väärtus. See on koht silma paista ning usaldust ja mõju kasvatada; see on ihaldusväärne ja unikaalne investeering brändi tugevdamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele