Maxima Eesti turunduse ja avalike suhete osakonna juhina alustab enam kui 20-aastase turundusvaldkonna kogemusega Tiia Schapel.
"Maxima jaekett on viimastel aastatel teinud läbi märkimisväärse arengu oma kuvandi lõikes ning on tänaseks selgelt kinnitanud oma rolli üheltpoolt hinnaliidrina, aga teisalt ka innovatsiooni eestvedajana Eesti jaekaubanduses," kommenteeris Tiia Schapel. "Soovin Maxima tiimiga liitudes seniste suundadega jätkata ning panustada omaltpoolt sellesse, et meie tootearendus, pakutavad teenused ja turundustegevused laiemalt teeniksid eesmärki olla kliendile esimeseks valikuks."
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.