18. ja 19. novembril 2020 toimus Tallinnas Swissotelis digiturunduse konverents Best Internet, kus osales peaaegu 100 turundusvaldkonna inimest.
Digikanalites kipuvad turunduse ja müügi piirid hägustuma ja omavahel ühinema, mistõttu Best Internet 2020 läbivaks teemaks oligi turunduse ja müügi integreerimine ehk kuidas teha nii, et üks toetaks teist.
Nagu juba traditsiooniks on saanud, kuulutati Best Interneti esimese päeva lõpus välja ka konkursi Aasta Digitegu 2020 võitjad.
Best Internet 1. päev (fotograaf Raul Mee):
117 fotot
- 18NOV2020 Konverents Best Internet 2020 : Turunudus = Müük . Foto autor Raul Mee Foto: Raul Mee
Best Internet 2. päev (fotograaf Marko Mumm):
Konverentsi esinejate seas olid Geenius.ee toimetaja Henrik Roonemaa, Outfunneli juht Andrus Purde, Vidalico Digitali tegevjuht Constantin Buda (Soome), Amazonis edukas turundaja Egle Raadik, Convertali partner ja digiturunduse strateeg Taavi Raidma, Häk reklaami- ja digiturundusagentuuri tegevjuht Einar Tiimla, Smashingconf'i juht Vitaly Friedman (Saksamaa), AegaOn juht Rauno Kutti, Uus Maa turundusjuht Kaie Kass-Agcay, Elisa Eesti telekomiteenuste valdkonna juht Mailiis Ploomann, Thymeout'i rajaja Getter Madison, Zone.ee küberturvalisuse ekspert Peeter Marvet, Tartu Ülikooli turundusprofessor ja sTARTUp DAY asutaja Andres Kuusik ning UX disainer ja Futurist OÜ juht Andres Kostiv.
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.