Autor: Best Marketing • 19. november 2020
Ainult tellijatele

Tele2 lihtsalt sõnastatud lepingud pälvisid tunnustuse

Eesti Keele Instituudi selge sõnumi auhinna pälvisid esimest korda lihtsalt sõnastatud lepingud – hea näitena tarbetekstide kategoorias tõsteti esile Tele2 kliendilepingud.

Autor: Erik Prozes

Tele2 eesmärk on võidelda Eesti telekomituru halbade praktikate vastu, mille üheks näiteks on keerulised ning kliente eksitavad lepingud. „Kui paljud Eesti inimesed üldse saavad keerukaid lepinguid allkirjastades aru, milliste tingimustega nad nõustuvad? Kaks aastat tagasi oli ka meie kliendileping 11-leheküljeline juriidiline tekst, millest arusaamine oli klientide jaoks sageli keeruline. Me ei taha inimesi keerulise sõnastusega eksitada – meie kliendid on meie sõbrad, nad ei peaks kulutama oma aega juriidiliste terminite mõistatamisele. Täna on meie teenusleping lihtsasti sõnastatud ja vaid neljal leheküljel,” rääkis Tele2 Eesti tegevjuht Chris Robbins.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Lugemiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

Vormista püsimaksega tellimus kohe ja saad:

  • Ligipääsu kõigile võtmega lugudele
  • Ligipääsu edukate kampaaniate case-study’dele
  • Ligipääsu raadiosaadete ja ürituste ettekannete kokkuvõtetele
  • Ligipääsu turunduse TOPi andmetele ja intervjuudele
  • Ligipääsu bestmarketing.ee arhiivile
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Marianne LiibertBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5563 5831
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: 51 44 884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700