Eesti Keele Instituudi selge sõnumi auhinna pälvisid esimest korda lihtsalt sõnastatud lepingud – hea näitena tarbetekstide kategoorias tõsteti esile Tele2 kliendilepingud.
Tele2 eesmärk on võidelda Eesti telekomituru halbade praktikate vastu, mille üheks näiteks on keerulised ning kliente eksitavad lepingud. „Kui paljud Eesti inimesed üldse saavad keerukaid lepinguid allkirjastades aru, milliste tingimustega nad nõustuvad? Kaks aastat tagasi oli ka meie kliendileping 11-leheküljeline juriidiline tekst, millest arusaamine oli klientide jaoks sageli keeruline. Me ei taha inimesi keerulise sõnastusega eksitada – meie kliendid on meie sõbrad, nad ei peaks kulutama oma aega juriidiliste terminite mõistatamisele. Täna on meie teenusleping lihtsasti sõnastatud ja vaid neljal leheküljel,” rääkis Tele2 Eesti tegevjuht Chris Robbins.