Autor: Best Marketing • 19. november 2020

Tele2 lihtsalt sõnastatud lepingud pälvisid tunnustuse

Eesti Keele Instituudi selge sõnumi auhinna pälvisid esimest korda lihtsalt sõnastatud lepingud – hea näitena tarbetekstide kategoorias tõsteti esile Tele2 kliendilepingud.
Foto: Erik Prozes

Tele2 eesmärk on võidelda Eesti telekomituru halbade praktikate vastu, mille üheks näiteks on keerulised ning kliente eksitavad lepingud. „Kui paljud Eesti inimesed üldse saavad keerukaid lepinguid allkirjastades aru, milliste tingimustega nad nõustuvad? Kaks aastat tagasi oli ka meie kliendileping 11-leheküljeline juriidiline tekst, millest arusaamine oli klientide jaoks sageli keeruline. Me ei taha inimesi keerulise sõnastusega eksitada – meie kliendid on meie sõbrad, nad ei peaks kulutama oma aega juriidiliste terminite mõistatamisele. Täna on meie teenusleping lihtsasti sõnastatud ja vaid neljal leheküljel,” rääkis Tele2 Eesti tegevjuht Chris Robbins.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700