• 21.10.20, 12:56
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Selge sõnumi otsing käib

Võistlusega kutsutakse märkama kodulehti, videoid, käsiraamatuid, artikleid, saateid, plakateid ja muid infosõnumeid, mis on sisult ja vormilt selged ning mida on kerge kasutada.
Selge sõnumi otsing käib
Auhinnaga tunnustatakse Eesti ettevõtteid ja organisatsioone, kelle avalik info on selge ja arusaadav ning lähtub eelkõige kasutaja vajadustest. Auhind antakse sellisele sõnumile, millest kasutaja leiab kiiresti talle vajaliku info, saab sellest aru ja oskab selle põhjal tegutseda.

Seotud lood

Uudised
  • 17.09.15, 14:05
Kuidas kujundatakse meie toitumisharjumusi
Kuidas korraldatakse riiklikke toitumisharjumusi kujundavaid kampaaniaid, selgitab Tervise Arengu Instituudi kommunikatsiooniosakonna juhataja Helen Noormets.
Uudised
  • 17.10.18, 11:09
Selgunud on selle aasta selge sõnumi auhinna võitjad
Parim selge sõnumiga tarbetekst koos tarbepildiga on digiuudiste veebileht geenius.ee. Veebileht on juba kolm aastat toonud keerulised tehnoloogiateemad inimesteni lihtsalt ja loogiliselt.
Uudised
  • 14.10.16, 13:35
Selgusid selge sõnumi auhinna võitjad
Selle aasta selge sõnumi auhinna said X-tee tutvustus, õpik „Eesti keele allkeeled“, video „Muuda auto suitsuvabaks“ ning Maksu- ja Tolliamet oma tegevusega. Auhinnad anti võitjatele üle 13. oktoobril, rahvusvahelisel selge keele päeval Energia Avastuskeskuses. Võitjaid tervitas patroon Eiki Nestor.
Uudised
  • 13.10.15, 12:25
Selgusid selle aasta selge sõnumi auhinna võitjad
Tarkus ei seisne mitte selles, kuidas lihtsaid asju väljendada keeruliselt, vaid selles, kuidas keerulisi asju öelda lihtsalt. Auhinna saavad Raadio 2 saade "Puust ja punaseks", Eesti Vabaõhumuuseumi veebikaart, Tervise Arengu Instituudi kampaania "Köögiviljad kaalu ei kasvata" ning Riigimetsa Majandamise Keskus oma tegevusega.
  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.25, 10:32
Ärikingituste uus jõud: vähem plastikut, rohkem tähendust
Ärikingituste roll turundusmaastikul pole kuskile kadunud ning on endiselt oluline – need loovad brändi nähtavust, tugevdavad kliendisuhteid ja pakuvad meeldejäävat emotsiooni. Aga milline on üks hea ärikingitus, mis keskendub kvaliteedile, praktilisusele ning millel on ka pikaaegne väärtus?

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele