• 13.10.15, 12:25
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Selgusid selle aasta selge sõnumi auhinna võitjad

Tarkus ei seisne mitte selles, kuidas lihtsaid asju väljendada keeruliselt, vaid selles, kuidas keerulisi asju öelda lihtsalt. Auhinna saavad Raadio 2 saade "Puust ja punaseks", Eesti Vabaõhumuuseumi veebikaart, Tervise Arengu Instituudi kampaania "Köögiviljad kaalu ei kasvata" ning Riigimetsa Majandamise Keskus oma tegevusega.
Selgusid selle aasta selge sõnumi auhinna võitjad
Auhinnad antakse võitjatele üle rahvusvahelisel selge keele päeval, 13. oktoobril Tallinnas Roseni Tornis toimuval galal.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.25, 10:32
Ärikingituste uus jõud: vähem plastikut, rohkem tähendust
Ärikingituste roll turundusmaastikul pole kuskile kadunud ning on endiselt oluline – need loovad brändi nähtavust, tugevdavad kliendisuhteid ja pakuvad meeldejäävat emotsiooni. Aga milline on üks hea ärikingitus, mis keskendub kvaliteedile, praktilisusele ning millel on ka pikaaegne väärtus?

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele