• 24.04.20, 16:59

Kuidas Tele2 DNA neid kriisiolukorras päästis?

Tele2 turunduskommunikatsioonijuht Liina Liiv jagas kogemusi, kuidas nemad eriolukorraga kohanesid. Ta tõi välja, et neil ei ole olemas pandeemiamanuaali – nagu ilmselt mitte kellelgi meist. Aga mida nad siis tegid? Vaatasid kriisile otsa!
Best Marketingi veebiseminaril “Turundus eriolukorras” esines Tele2 turunduskommunikatsioonijuht Liina Liiv, kes jagas kogemusi, kuidas nemad eriolukorraga kohanesid.
  • Best Marketingi veebiseminaril “Turundus eriolukorras” esines Tele2 turunduskommunikatsioonijuht Liina Liiv, kes jagas kogemusi, kuidas nemad eriolukorraga kohanesid.
Liiv rõhutas, et kõik otsused, mis kriisi ajal ettevõttes ellu viidi, lähtusid nende strateegiast ja väärtustest. Tele2 strateegiaks on saada parima teenindusega ettevõtteks Eestis, seega strateegiat ei muudetud, vaid hakati mõtlema, kuidas seda veelgi aktiivsemalt ellu viia. Liina jagas muutused kolme gruppi: tehniline valmisolek, emotsionaalne valmisolek ja “kaine mõistus”. Mida need aga tähendavad?

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele