Tele2 turunduskommunikatsioonijuht Liina Liiv jagas kogemusi, kuidas nemad eriolukorraga kohanesid. Ta tõi välja, et neil ei ole olemas pandeemiamanuaali – nagu ilmselt mitte kellelgi meist. Aga mida nad siis tegid? Vaatasid kriisile otsa!
Best Marketingi veebiseminaril “Turundus eriolukorras” esines Tele2 turunduskommunikatsioonijuht Liina Liiv, kes jagas kogemusi, kuidas nemad eriolukorraga kohanesid.
Liiv rõhutas, et kõik otsused, mis kriisi ajal ettevõttes ellu viidi, lähtusid nende strateegiast ja väärtustest. Tele2 strateegiaks on saada parima teenindusega ettevõtteks Eestis, seega strateegiat ei muudetud, vaid hakati mõtlema, kuidas seda veelgi aktiivsemalt ellu viia. Liina jagas muutused kolme gruppi: tehniline valmisolek, emotsionaalne valmisolek ja “kaine mõistus”. Mida need aga tähendavad?
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]