Tele2 turunduskommunikatsioonijuht Liina Liiv jagas kogemusi, kuidas nemad eriolukorraga kohanesid. Ta tõi välja, et neil ei ole olemas pandeemiamanuaali – nagu ilmselt mitte kellelgi meist. Aga mida nad siis tegid? Vaatasid kriisile otsa!

- Best Marketingi veebiseminaril “Turundus eriolukorras” esines Tele2 turunduskommunikatsioonijuht Liina Liiv, kes jagas kogemusi, kuidas nemad eriolukorraga kohanesid.
Liiv rõhutas, et kõik otsused, mis kriisi ajal ettevõttes ellu viidi, lähtusid nende strateegiast ja väärtustest. Tele2 strateegiaks on saada parima teenindusega ettevõtteks Eestis, seega strateegiat ei muudetud, vaid hakati mõtlema, kuidas seda veelgi aktiivsemalt ellu viia. Liina jagas muutused kolme gruppi: tehniline valmisolek, emotsionaalne valmisolek ja “kaine mõistus”. Mida need aga tähendavad?
Seotud lood
Ärikingituste roll turundusmaastikul pole kuskile kadunud ning on endiselt oluline – need loovad brändi nähtavust, tugevdavad kliendisuhteid ja pakuvad meeldejäävat emotsiooni. Aga milline on üks hea ärikingitus, mis keskendub kvaliteedile, praktilisusele ning millel on ka pikaaegne väärtus?