• 11.11.20, 15:23

Best Internet 2020: osalejate nimekiri

Best Interneti konverentsil on kirjas juba ligi 100 turundusvaldkonna inimest. Kes on ennast tänavu kirja pannud?
Best Internet 2020: osalejate nimekiri
Digikanalites kipuvad turunduse ja müügi piirid hägustuma ja omavahel ühinema, mistõttu Best Internet 2020 läbivaks teemaks ongi turunduse ja müügi integreerimine ehk kuidas teha nii, et üks toetaks teist.
Best Internet 2020 toimub 18. ja 19. novembril Tallinnas Swissotelis. Meile läheb korda teie tervis ja heaolu ning teeme kõik endast oleneva, et saalis viibijatel oleks turvaline. Kui te ei ole siiski päris kindel, kas saate või tohite kohale tulla, on teil võimalik ikkagi konverentsist osa saada, kui soetate siit veebipileti.
Tutvuge osalejate nimekirjaga siin ja pange ka ennast kirja!
Teemad ja esinejad 18.11.2020
Tehnoloogiatrendid: mis on hype ja mis on tulnud selleks, et jääda? Geenius.ee toimetaja Henrik Roonemaa
Turunduse ja müügi ühendamine ehk revenue marketing. Outfunneli juht Andrus Purde
Revenue marketing – turundus, mis teenib raha. CaliberMind'i asutaja ja juht Raviv Turner (USA)
Turundus ja müük Amazonis. Egle Raadik
Kuidas luua digiturunduse strateegiat? Convertali partner ja digiturunduse strateeg Taavi Raidma
Digiturundus mitte-digiturundajatele. Häk reklaami- ja digiturundusagentuuri tegevjuht Einar Tiimla
Inspiratsioonisessioon: Eesti digiturunduse parimad praktikad ehk konkursi Aasta Digitegu 2020 finalistide esitlused.
Best Internet 2020 – tutvuge programmiga ja registeeruge siin!
Teemad ja esinejad 19.11.2020
Kuidas luua kliendisõbralikku veebi, mis töötaks hästi müügikanalina? Smashingconf'i juht Vitaly Friedman (Saksamaa)
AegaOn müügi ja turunduse integreerimise kogemuslugu. AegaOn juht Rauno Kutti
Uus Maa kinnisvarabüroo müügi ja turunduse integreerimise kogemuslugu. Uus Maa turundusjuht Kaie Kass-Agcay
Elisa Eesti klienditeeninduse digitaliseerimise lugu. Elisa Eesti telekomiteenuste valdkonna juht Mailiis Ploomann
Kuidas Instagrami abil äri kasvatada? Thymeout'i rajaja Getter Madison
Mida arendajad sulle ei rääkinud? Zone.ee küberturvalisuse ekspert Peeter Marvet
Müügi ja turunduse ühendamine digikanalites: teooria ja praktika sTARTUp Day näitel. Tartu Ülikooli turundusprofessor ja sTARTUp DAY asutaja Andres Kuusik
Kuidas mõjutada inimeste käitumist, et nad veebist rohkem ostaksid? Spooni globaalne brändijuht Björn Owen Glad (Rootsi)
Kuidas B2B müügiga LinkedINis saab ennast valdkonna eksperdiks brändida ja lasta arvutil müüa samal ajal, kui ise magad. UX disainer ja Futurist OÜ juht Andres Kostiv

Seotud lood

Uudised
  • 09.11.20, 16:25
Sammud, kuidas jõuda LinkedInis soovitud kontaktini
Andres Kostiv rääkis Äripäeva raadio reedeses hommikuprogrammis, kuidas LinkedIn oma äri eduks tööle panna.
Uudised
  • 09.11.20, 12:56
Andres Kuusik: turundus on olulisem kui müük
Ärifestivali sTARTUp Day käivitaja, Tartu Ülikooli turunduse õppetooli juhataja ja Best Internet 2020 esineja Andres Kuusik arutles, kas turundust ja müüki peaks käsitlema koos või eraldi.
Uudised
  • 28.10.20, 14:46
Rauno Kutti: turundus moodustab vähemalt 20% meie käibest
AegaOn tegevjuht ja Best Internet 2020 esineja Rauno Kutti sõnul peavad nad turundust väga oluliseks, samas ei karda nad aastasest turundusplaanist kõrvale kalduda.
Saated
  • 19.10.20, 11:35
Turundus ja müük käivad kokku nagu kilu ja must leib
Turunduse ja müügi ühildamiseks loodud Outfunnel kaasas hiljuti 1,1 miljoni suuruse investeeringu. Andrus Purde rääkis, mida nad saadud rahaga teha plaanivad.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.01.25, 17:48
POS tooted ja stendid muudavad ettevõtte nähtavaks
COPIX ühendab stendis loovuse ja tehnilised lahendused
Enim levinud viisiks kauplustes, üritustel, näitustel, messidel oma ettevõtte või toodetega silma jäämiseks on stendide või teiste sarnaste POS-toodete kasutamine. Silmatorkav ja visuaalselt atraktiivne lahendus köidab ja seob tähelepanu.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele