Autorid: Hando Sinisalu, Marianne Liibert • 19. oktoober 2020
Turundus ja müük käivad kokku nagu kilu ja must leib
Turunduse ja müügi ühildamiseks loodud Outfunnel kaasas hiljuti 1,1 miljoni suuruse investeeringu. Andrus Purde rääkis, mida nad saadud rahaga teha plaanivad.
Outfunneli kaasasutajad Markus Leming, Andrus Purde (keskel) ja Andris Reinman
Foto: Aivo Kallas
Endiste Pipedrive’i töötajate loodud idufirma Outfunnel kaasas kuu aega tagasi 1,1 miljoni euro suuruse investeeringu, et siduda ettevõtetes turundus müügipoolega, kirjutas foundME.io. Nimelt võimaldab Outfunneli pakutav lahendus turundajatel luua automatiseeritud kampaaniaid, mis on ühildatud müügitarkvaraga.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.