Autorid: Hando Sinisalu, Marianne Liibert • 19. oktoober 2020

Turundus ja müük käivad kokku nagu kilu ja must leib

Turunduse ja müügi ühildamiseks loodud Outfunnel kaasas hiljuti 1,1 miljoni suuruse investeeringu. Andrus Purde rääkis, mida nad saadud rahaga teha plaanivad.
Outfunneli kaasasutajad Markus Leming, Andrus Purde (keskel) ja Andris Reinman
Foto: Aivo Kallas

Endiste Pipedrive’i töötajate loodud idufirma Outfunnel kaasas kuu aega tagasi 1,1 miljoni euro suuruse investeeringu, et siduda ettevõtetes turundus müügipoolega, kirjutas foundME.io. Nimelt võimaldab Outfunneli pakutav lahendus turundajatel luua automatiseeritud kampaaniaid, mis on ühildatud müügitarkvaraga.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700