Endiste Pipedrive’i töötajate loodud idufirma Outfunnel kaasas kuu aega tagasi 1,1 miljoni euro suuruse investeeringu, et siduda ettevõtetes turundus müügipoolega,
kirjutas foundME.io. Nimelt võimaldab Outfunneli pakutav lahendus turundajatel luua automatiseeritud kampaaniaid, mis on ühildatud müügitarkvaraga.
“On olemas sadu suurepäraseid müügitööriistu ja turundustööriistu, aga nende omavahel ühendamine on ka aastal 2020 ettevõtete jaoks keeruline,” ütles Outfunneli kaasasutaja ja tegevjuht Andrus Purde, kes on turunduse valdkonnas töötanud üle 20 aasta ning nägi vajadust turunduse ja müügi sidumise järgi lähedalt seitsme aasta jooksul, kui ta oli Pipedrive’i turundusjuht. ”Outfunnel on turundustööriist, mis sobib müügitarkvara juurde sama hästi nagu kilu musta leiva peale," sõnas Purde toona.
Hando Sinisalu uuris Äripäeva raadio hommikuprogrammis Andrus Purdelt, kuidas nad saadud investeeringut kasutanud on. Purde soovitas investoritelt saadud raha vaadata kui laenu, mitte lotovõitu.
Purde, kes on üks Eesti kogenumaid digiturundajaid ning ilma igasuguse irooniata tõeline guru müügi ja turunduse integreerimises, esineb ka
18. ja 19. novembril toimuval digiturunduse konverentsil Best Internet 2020, mille teema on "Turundus = müük".
Kuna enne tehnoloogiamaailma suundumist on Purde müünud ja turundanud ka “päris” asju nagu komme ja ajalehti, on ta just õige inimene nägemaks suurt pilti – kuidas digikanalites nii tooteid kui ka teenuseid kasumlikult turundada ja müüa. Oma ettekandes keskendubki Purde teemale
revenue marketing ehk turunduse ja müügi ühendamine.