Autor: Marianne Liibert • 28. oktoober 2020

Rauno Kutti: turundus moodustab vähemalt 20% meie käibest

AegaOn tegevjuht ja Best Internet 2020 esineja Rauno Kutti sõnul peavad nad turundust väga oluliseks, samas ei karda nad aastasest turundusplaanist kõrvale kalduda.

AegaOn tegevjuht Rauno Kutti
Autor: Jake Farra

Rauno Kutti esineb ka 18. ja 19. novembril toimuval digiturunduse konverentsil Best Internet 2020, kus jagab kogemusi selle kohta, kuidas online-müük, offline-müük ja turundus omavahel kooskõlla viia.

Tutvuge programmiga ja registreeruge siin!

NB! Kuni 10. novembrini on müügil soodushinnaga piletid.

Rauno Kutti on suurte kogemustega digiturundaja, kes nüüd juhib Eestis loodud kellabrändi AegaOn tegevust. Enne seda töötas ta aastaid agentuuri poolel, juhtides agentuure VURR ja Creative Union.

Kutti nentis, et AegaOn kaldub kasutama idufirmadele omast growth hacking'u mudelit. "Meil on aasta suhtes kindlasti olemas eesmärk, aga suuremas plaanis tegutseme kuupõhiselt," lisas Kutti. Teisisõnu, kui nad näevad, et sisu või mis iganes muu turundustegevus töötab ehk sellele järgneb müük, siis olenemata eelarvest võimendatakse seda teatud piirini veelgi.

Turunduseelarvest rääkides sõnas Kutti, et see moodustab vähemalt 20% nende käibest. "Meil on väga-väga suur rõhk turundusel," sõnas ta.

Põhiliselt turundatakse digikanalites. "Facebook ja Google on kõige olulisemad tööriistad," sõnas Kutti. "Detailidesse ei hakka minema, aga meil jookseb ikka kogu aeg väga palju erinevat sisu erinevatele sihtgruppidele," lisas ta, tõdedes, et niipea kui postitustes ja reklaamides tekib paus, mõjutab see kohe ka müüki. Üks asi, mida Kutti aga kindlasti soovitas sotsiaalmeedias teha, on retargeting. "Kes täna seda ei kasuta, siis midagi on väga valesti. Ehk tehke kohe," soovitas ta.

Läbi digikanalite suunatakse inimesi poodi. "Täna inimene tahab tulla, tahab katsuda," lausus Kutti. AegaOn pood on tema sõnul täpselt selline koht, kus aeg maha võtta. Inimesed ei tule tema sõnul poodi pelgalt selleks, et kella vaadata, vaid veedavad seal mõnikord tunde. "Läheneme väga personaalselt igale inimesele," sõnas Kutti.

Lisaks panustatakse PR-i. "Räägime lugusid ägeda karakteriga inimestest, kes sobituvad meie filosoofiasse, kes meile meeldivad ja kes tegelevad asjadega, mis ka meile meeldivad," sõnas Kutti. Palju tähelepanu pööratakse sellele, et sisu oleks alati värske. "Keegi ei taha näha ühte ja sama reklaami aasta otsa või sada korda. Inimestel saab väga kiiresti isu täis," selgitas Kutti, miks nad sisu loomisele nii palju tähelepanu pööravad.

Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Marianne LiibertBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5563 5831
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: 51 44 884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700