Autor: Uku Nurk • 31. august 2020

Unistus, et ühel päeval on Eesti jõuliste ja tugevate brändide maa

Mul oli suur õnn rääkida ühel palaval augustikuisel päeval kahe noore Eesti ettevõtte esindajaga. Üle laua istusid Ott Ilves, Ampleri turundusjuht, ja Rauno Kutti, Aegaon tegevjuht.
Ampleri turundusjuht Ott Ilves, saatejuht Uku Nurk ning Aegaon tegevjuht Rauno Kutti
Foto: Uku Nurk

Sättisin paika helitugevusi ja vaatasin üle saatepunkte. Saate aeg on 45 minutit ja ilmselgelt ei jõua selle ajaga kogu maailmavaadet välja tuua. Siinkohal soovin välja tuua saates ütlemata jäänud mõtteid, mida oleks kuulamise kõrvale hea lugeda. Kuula saadet SIIT.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700