Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Unistus, et ühel päeval on Eesti jõuliste ja tugevate brändide maa
Mul oli suur õnn rääkida ühel palaval augustikuisel päeval kahe noore Eesti ettevõtte esindajaga. Üle laua istusid Ott Ilves, Ampleri turundusjuht, ja Rauno Kutti, Aegaon tegevjuht.
Ampleri turundusjuht Ott Ilves, saatejuht Uku Nurk ning Aegaon tegevjuht Rauno Kutti
Foto: Uku Nurk
Sättisin paika helitugevusi ja vaatasin üle saatepunkte. Saate aeg on 45 minutit ja ilmselgelt ei jõua selle ajaga kogu maailmavaadet välja tuua. Siinkohal soovin välja tuua saates ütlemata jäänud mõtteid, mida oleks kuulamise kõrvale hea lugeda. Kuula saadet SIIT.
Kui Fox otsustas USAs uue telesaate “The Floor” avaepisoodi näidata kohe pärast Super Bowli, andis see selge signaali, et formaat ei ole pelgalt vaatajaid köitev kõrgel tasemel meelelahutus. Tegemist on ka suurepärase turundusvõimalusega, kus igal sekundil on eriline väärtus. See on koht silma paista ning usaldust ja mõju kasvatada; see on ihaldusväärne ja unikaalne investeering brändi tugevdamiseks.