• 31.08.20, 16:09

Unistus, et ühel päeval on Eesti jõuliste ja tugevate brändide maa

Mul oli suur õnn rääkida ühel palaval augustikuisel päeval kahe noore Eesti ettevõtte esindajaga. Üle laua istusid Ott Ilves, Ampleri turundusjuht, ja Rauno Kutti, Aegaon tegevjuht.
Ampleri turundusjuht Ott Ilves, saatejuht Uku Nurk ning Aegaon tegevjuht Rauno Kutti
  • Ampleri turundusjuht Ott Ilves, saatejuht Uku Nurk ning Aegaon tegevjuht Rauno Kutti
  • Foto: Uku Nurk
Sättisin paika helitugevusi ja vaatasin üle saatepunkte. Saate aeg on 45 minutit ja ilmselgelt ei jõua selle ajaga kogu maailmavaadet välja tuua. Siinkohal soovin välja tuua saates ütlemata jäänud mõtteid, mida oleks kuulamise kõrvale hea lugeda. Kuula saadet SIIT.

Seotud lood

Saated
  • 25.08.20, 13:30
Noored brändid löövad laineid
Kuidas tegutsevad noored ja ägedad brändid?
  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele