Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Reklaaminduse valdkonna parimad palgamaksjad
Best Marketing võttis äsja ilmunud Äripäeva Palga TOP 2019 koondtabelist välja reklaami- ja meediaettevõtted, kus oli eelmisel aastal oma valdkonnas suurim keskmine brutopalk.
Mullu oli Eesti keskmine brutopalk 1407 eurot ja mediaanpalk 1100 eurot. Vaata, millistes reklaami- ja meediaettevõtetes oli mullu keskmine brutopalk kõrgem kui Eesti keskmine brutopalk.
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“