Üleriiklikku turismiturundust juhtiv Ettevõtluse Arendamise Sihtasutuse (EASi) turismiarenduskeskus alustas täna ulatuslikku siseturismi kampaaniat „Armasta Eestit!“, mille eesmärk on inspireerida inimesi avastama enda jaoks uusi kohti ja koguma erilisi hetki, kaasates kõiki Eesti inimesi kampaania kaasloojatena.
EASi turismiarenduskeskus alustas sel nädalal turismikampaaniaid Soomes ja Lätis, mis tuletavad lähinaabritele meelde, et Eestis on head võimalused mitmekesiselt puhata ning motiveerivad naabermaa elanikke tegema eeskätt pikemaid reise.
Sel korral on nädala kampaaniaid kaks! Tartu uues kampaanias "Kogu maailm Tartus" kõrvutatakse kohalikke vaatamisväärsusi maailmakuulsatega, et meelitada heade mõtete linna Soome ja Läti turiste. Lisaks on samal ajal käimas siseturistidele suunatud kampaania "Tartumaine".
Turismisektor on eriolukorra tõttu väga raskes seisus ja välisturistile sel suvel või aastal eriti loota ei saa. Siseturismi jaoks tuleb aga erakordselt hea aasta, sest välismaale ilmselt niipea minna ei ole võimalik. Konkurents kohaliku puhkaja saamiseks läheb seetõttu tihedaks ja selle jaoks peab end just praegu ette valmistama.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.