Autor: Marianne Liibert • 8. september 2020

Kampaania, mis kõnetas Eesti inimesi

Suvisel siseturismi kampaanial oli selge mõju Eesti inimeste reisimisele kodumaal.

Ligi pool küsitletutest oli valmis kampaaniast inspireerituna ka Eestis reisimisele rohkem kulutama, selgus kampaania mõju-uuringu käigus.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700