Autor: Marianne Liibert • 8. september 2020
Ainult tellijatele

Kampaania, mis kõnetas Eesti inimesi

Suvisel siseturismi kampaanial oli selge mõju Eesti inimeste reisimisele kodumaal.

Ligi pool küsitletutest oli valmis kampaaniast inspireerituna ka Eestis reisimisele rohkem kulutama, selgus kampaania mõju-uuringu käigus.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700