Autor: Best Marketing • 4. juuni 2020

Täna algas kaasautoritena kõiki eestimaalasi kaasav siseturismi kampaania

Üleriiklikku turismiturundust juhtiv Ettevõtluse Arendamise Sihtasutuse (EASi) turismiarenduskeskus alustas täna ulatuslikku siseturismi kampaaniat „Armasta Eestit!“, mille eesmärk on inspireerida inimesi avastama enda jaoks uusi kohti ja koguma erilisi hetki, kaasates kõiki Eesti inimesi kampaania kaasloojatena.

Loe lisaks:

15 turundusideed, kuidas kohaliku turisti tähelepanu köita

Brändisaadikud kui kasutamata võimalus siseturismi turundustegevustes

Kuidas Eesti siseturismile turundusega hoogu juurde anda?

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700