Autor: Marko Saue • 7. mai 2020

15 turundusideed, kuidas kohaliku turisti tähelepanu köita

Turismisektor on eriolukorra tõttu väga raskes seisus ja välisturistile sel suvel või aastal eriti loota ei saa. Siseturismi jaoks tuleb aga erakordselt hea aasta, sest välismaale ilmselt niipea minna ei ole võimalik. Konkurents kohaliku puhkaja saamiseks läheb seetõttu tihedaks ja selle jaoks peab end just praegu ette valmistama.
Goal Marketingi asutaja ja loovjuht Marko Saue pani kirja 15 kiiresti rakendatavat, efektiivset ja soodsat turunduslahendust, mille abil kohaliku turisti tähelepanu köita.
Foto: Marianne Liibert

Inimesed tahavad puhata – nad on tüdinud kodus istumisest, kodus töö tegemisest, kodus söömisest ja laste lõbustamisest. Piirangud leevenevad ja nad hakkavad otsima võimalust aeg maha võtta, nautida spaad, randa, restorani, aktiivset puhkust, adrenaliini, romantikat.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700