Autor: Marko Saue • 7. mai 2020
15 turundusideed, kuidas kohaliku turisti tähelepanu köita
Turismisektor on eriolukorra tõttu väga raskes seisus ja välisturistile sel suvel või aastal eriti loota ei saa. Siseturismi jaoks tuleb aga erakordselt hea aasta, sest välismaale ilmselt niipea minna ei ole võimalik. Konkurents kohaliku puhkaja saamiseks läheb seetõttu tihedaks ja selle jaoks peab end just praegu ette valmistama.
Goal Marketingi asutaja ja loovjuht Marko Saue pani kirja 15 kiiresti rakendatavat, efektiivset ja soodsat turunduslahendust, mille abil kohaliku turisti tähelepanu köita.
Foto: Marianne Liibert
Inimesed tahavad puhata – nad on tüdinud kodus istumisest, kodus töö tegemisest, kodus söömisest ja laste lõbustamisest. Piirangud leevenevad ja nad hakkavad otsima võimalust aeg maha võtta, nautida spaad, randa, restorani, aktiivset puhkust, adrenaliini, romantikat.