EASi turismiarenduskeskus alustas sel nädalal turismikampaaniaid Soomes ja Lätis, mis tuletavad lähinaabritele meelde, et Eestis on head võimalused mitmekesiselt puhata ning motiveerivad naabermaa elanikke tegema eeskätt pikemaid reise.
„Turismiettevõtete käekäik sellel suvel sõltub rohkem kui kunagi varem siseturismist ja meie lähinaabritest,“ ütles EASi turismiarenduskeskuse turismiturunduse juht Heili Klandorf-Järvsoo. „Kuigi huvi tuntakse ka kaugematest riikidest, on taastumine pigem aeglane ning pingutame koostöös turismisektoriga, et võimalikult palju kallutada Eesti kasuks nende potentsiaalsete turistide reisiotsuseid, kellel on võimalik siia tulla lihtsalt ja kiiresti,“ lisas ta.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.