Nädala kampaaniad: "Kogu maailm Tartus" ja "Tartumaine"
Sel korral on nädala kampaaniaid kaks! Tartu uues kampaanias "Kogu maailm Tartus" kõrvutatakse kohalikke vaatamisväärsusi maailmakuulsatega, et meelitada heade mõtete linna Soome ja Läti turiste. Lisaks on samal ajal käimas siseturistidele suunatud kampaania "Tartumaine".
Tartu alustas Lätis ja Soomes sotsiaalmeediakampaaniat, kõrvutades kohalikke vaatamisväärsusi maailmakuulsatega.
Kampaaniaid kommenteerisid SA Tartumaa Turismi turundusspetsialist Pilvi Käiro, Artwerki tegevjuht Oliver Helm ja Tartu linna turundusjuht Helen Kalberg.
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.