Autor: Best Marketing • 31. juuli 2020

Ekspress Grupp kaotas II kvartalis käivet, kuid teenis kasumi

Koroonaviirusest tingitud eriolukord ja piirangud kahandasid tänavu II kvartalis Baltimaade suurima meediakontserni Ekspress Grupp käivet viiendiku võrra, kuid ettevõte suutis tänu kulude kärpimisele teenida kasumi.
Ekspress Grupi juhatuse esimehe Mari-Liis Rüütsalu sõnul mõjutasid II kvartali tulemust oluliselt koroonaviiruse levikuga kaasnenud kriisikuud ja majanduskeskkonna üldine halvenemine.
Foto: Andras Kralla

ASi Ekspress Grupp 2020. aasta II kvartali müügitulu oli 13,9 miljonit eurot, mida on 20% vähem kui eelmine aasta samal ajal, selgub ettevõtte II kvartali vahearuandest. Suurima osa Ekspress Grupi müügist andsid digitaalsed tulud: juuni lõpu seisuga moodustasid digitaalsed tulud 68% kontserni meediasegmendi müügituludest ning 46% kontserni kogukäibest. Eelmise aasta esimesel poolaasta lõpuks olid vastavad numbrid 66% ja 42%.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700