Ekspress Grupp kaotas II kvartalis käivet, kuid teenis kasumi
Koroonaviirusest tingitud eriolukord ja piirangud kahandasid tänavu II kvartalis Baltimaade suurima meediakontserni Ekspress Grupp käivet viiendiku võrra, kuid ettevõte suutis tänu kulude kärpimisele teenida kasumi.
Ekspress Grupi juhatuse esimehe Mari-Liis Rüütsalu sõnul mõjutasid II kvartali tulemust oluliselt koroonaviiruse levikuga kaasnenud kriisikuud ja majanduskeskkonna üldine halvenemine.
Autor: Andras Kralla
ASi Ekspress Grupp 2020. aasta II kvartali müügitulu oli 13,9 miljonit eurot, mida on 20% vähem kui eelmine aasta samal ajal, selgub ettevõtte II kvartali vahearuandest. Suurima osa Ekspress Grupi müügist andsid digitaalsed tulud: juuni lõpu seisuga moodustasid digitaalsed tulud 68% kontserni meediasegmendi müügituludest ning 46% kontserni kogukäibest. Eelmise aasta esimesel poolaasta lõpuks olid vastavad numbrid 66% ja 42%.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]