Autor: Best Marketing • 31. juuli 2020
Ainult tellijatele

Ekspress Grupp kaotas II kvartalis käivet, kuid teenis kasumi

Koroonaviirusest tingitud eriolukord ja piirangud kahandasid tänavu II kvartalis Baltimaade suurima meediakontserni Ekspress Grupp käivet viiendiku võrra, kuid ettevõte suutis tänu kulude kärpimisele teenida kasumi.

Ekspress Grupi juhatuse esimehe Mari-Liis Rüütsalu sõnul mõjutasid II kvartali tulemust oluliselt koroonaviiruse levikuga kaasnenud kriisikuud ja majanduskeskkonna üldine halvenemine.
Autor: Andras Kralla

ASi Ekspress Grupp 2020. aasta II kvartali müügitulu oli 13,9 miljonit eurot, mida on 20% vähem kui eelmine aasta samal ajal, selgub ettevõtte II kvartali vahearuandest. Suurima osa Ekspress Grupi müügist andsid digitaalsed tulud: juuni lõpu seisuga moodustasid digitaalsed tulud 68% kontserni meediasegmendi müügituludest ning 46% kontserni kogukäibest. Eelmise aasta esimesel poolaasta lõpuks olid vastavad numbrid 66% ja 42%.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Lugemiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

Vormista püsimaksega tellimus kohe ja saad:

  • Ligipääsu kõigile võtmega lugudele
  • Ligipääsu edukate kampaaniate case-study’dele
  • Ligipääsu raadiosaadete ja ürituste ettekannete kokkuvõtetele
  • Ligipääsu turunduse TOPi andmetele ja intervjuudele
  • Ligipääsu bestmarketing.ee arhiivile
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Marianne LiibertBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5563 5831
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: 51 44 884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700