Autor: Best Marketing • 12. märts 2020

CASE STUDY: Keelatud reklaam võitis rahva poolehoiu

Alison Jacksoni välimeedia reklaamikampaaniale üles ehitatud kommunikatsioon on nutikas tõestus, kuidas fotokunsti turundamiseks ja külastajate hulga kasvatamiseks on võimalik kasutada kombinatsiooni makstud meediapindadest ja meediasuhetest.

Ilus või inetu, sünnis või mitte, Alison Jacksoni case study ei räägi ainult välimeedia plakatite keelamisest – see on hoopis lugu sellest, kuidas napid kolm kuud tegutsenud fotokunstikeskus murrab piire ja räägib kultuuri kaudu ühiskonnas olulistel teemadel kaasa.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700