Meediamajad peavad oma ärimudeli ära lõhkuma, ütleb alates 2011. aastast Rootsi ühte populaarseimat telekanalit TV4 juhtiv Casten Almqvist, kes nüüd vastutab kogu Telia meediaäri eest.

- Casten Almqvist, Telia Grupi meediaäri juht.
- Foto: Andras Kralla/Äripäev
Almqvist on endale Skandinaavia meediaturul nime teinud dramaatiliste ja kõrgete eesmärkide läbisurujana. Tema nimi on isegi nii tugev, et kui Telia Grupp otsustas eelmise aasta lõpus omandada Äripäeva omanikult Bonnier Grupilt kontserni teleharu, osteti üle ka selle juht Almqvist. Almqvist ise on rahul ja ennustab, et Telia lükkab varsti konkurentsijooned paigast ka Eesti meediaturul.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.