Turundajate inspiratsioonireis Soome toimub juba nädala pärast! 11. detsembril külastame grupi Eesti turundajatega mainekaid Soome ettevõtteid. Grupi suurus on piiratud ja kohti jagub veel vaid kiirematele.
- Põhjamaade suurim kaubanduskeskus Tripla
Kokku külastame ühe päeva jooksul nelja erinevat ettevõtet: Soome suurimat kaubanduskeskust Tripla, rahvusvahelist tähelepanu pälvinud Oodi raamatukogu, legendaarset Stockmanni kaubamaja ning auhinnatud Hasan & Partners agentuuri.
Kogu tuur toimub inglise keeles ja parima kvaliteedi huvides on grupi suurus piiratud. Pileti hind sisaldab Tallinn-Helsingi-Tallinn laevasõitu, ettevõtete külastusi, bussitransfeeri Helsingis, hommikusööki laeval ja lõunapausi.
Toimumise aeg: 11. detsember 2019
Päev algab kogunemisega Tallinna Sadamas. Tallink Megastari pardal ootab meid mõnus hommikusöök ja ekskursioon laeval ning agentuuri Rakett loovjuht Priit Isok kõneleb lähemalt Põhjamaade suurima kaubanduskeskuse Tripla avamiskampaania korraldamisest. Helsingisse jõudes viib bussitransfeer meid otse sadamast Tripla keskusesse.
Jätkuks laeval kuuldule läheme vaatame oma silmaga üle Tripla kaubanduskeskuse, kus tänastest kaubandus- ja tarbijatrendidest räägivad Priit Isok ja Tripla tegevdirektor Kati Kivimäki. Sellele järgneb lõunasöök keskuses ning soovijatel jääb aega ka jõulushopping'uks.
Kaupluste arvult Soome suurim kaubanduskeskus Tripla moodustab terviku Pasila raudteejaamaga. Tripla ja Pasila tervikuks ehitamine kestis neli aastat ning sellest võttis osa ka hulgaliselt eestlasi. Uus keskus võib mõjutada kuni 100 000 soomlase tarbimisharjumusi, pannes sellega ülejäänud pealinna (sh kesklinna) poed varasemast palju teravamasse konkurentsiolukorda.
- Rahvusvahelist tähelepanu pälvinud Oodi raamatukogu
Järgneb ekskursioon Helsingi südalinnas asuvas Oodi raamatukogus, mis on viimasel ajal üks kõige enam rahvusvahelist tähelepanu saanud Soome projektidest. Kiviviske kaugusel asuvad nüüdiskunstimuuseum Kiasma ja selle aasta teine suurprojekt, muuseum Amos Rex.
Hiiglasliku hoone suurus on 17 250 ruutmeetrit ning selle on disaininud Soome arhitektuuribüroo ALA Architects ja teostanud ehitusfirma YIT. Nimi Oodi valiti välja nimekonkursil, kuhu tuli kokku 1600 nimepakkumist. Korruseid ühendava spiraaltrepi mustadele seintele on trükitud, kellele kõigile see tehti: ehitajaile, uuendajaile, vääriti mõistetuile, presidentidele, armastajatele … meile.
- Legendaarne Soome kaubamaja Stockmann
Kui päeva alguses külastame uhiuut linna servas paiknevat Tripla kaubanduskeskust, siis pärastlõunal seame sammud legendaarsesse Stockmanni kaubamajja. Räägime sellest, kuidas plaanitakse vahepeal tekkinud raskustest välja tulla ja milline on traditsioonilise kaubanduse tulevik.
- Auhinnatud agentuur Hasan & Partners
Enne veel, kui koju tagasi sõidame, läheme külla agentuuri Hasan & Parters, mis on üks Soome suurimaid, kuulsamaid ja auhinnatumaid agentuure. Meid võtab vastu loovjuht Eka Ruola, kes näitab oma viimase aja parimaid töid ja räägib sellest, kuidas Soome tarbija südant ja rahakotti võita. Ideedest inspireerituna võtame taas suuna sadama poole ja sõidame Tallink Megastariga tagasi Tallinnasse.
Kui vajad häid ideid, mida algaval aastal Eesti turul rakendada või mille abil hoopis teisel pool lahte asuvatele tarbijatele turundada,
registreeru siin Eesti turundajate inspiratsioonireisile Soome.
Seotud lood
Jõulukuul korraldab Best Marketing kaks piiratud kohtadega seminari, et uuele aastale värskete ideedega vastu astuda.
Eesti reklaamiagentuur Rakett tegi Soome suurima kaubanduskeskuse Tripla avamiskampaania. Kuidas Eesti tegijad Soome suurkliendi võitsid ja mida sellest kogemusest õppida, räägib Raketi partner Priit Isok.
11. detsembril külastame Soome ettevõtteid, mille hulka jääb ka Soome suurim kaubanduskeskus Tripla, legendaarne Stockmann, üks Soome suurimaid ja auhinnatumaid reklaamiagentuure Hasan&Partners ning võrratu arhitektuuriga Oodi raamatukogu.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.