Autor: Marianne Liibert • 20. november 2019

Eesti agentuur tegi Soome suurima kaubanduskeskuse avamiskampaania

Eesti reklaamiagentuur Rakett tegi Soome suurima kaubanduskeskuse Tripla avamiskampaania. Kuidas Eesti tegijad Soome suurkliendi võitsid ja mida sellest kogemusest õppida, räägib Raketi partner Priit Isok.
Priit Isok ja Hando Sinisalu rääkisid Äripäeva raadio hommikuprogrammis Tripla kaubanduskeskuse avamiskampaaniast.

Soome turistide arv on lõpuks ometi hakanud kasvama. Mõned väidavad, et selle põhjuseks on langetatud alkoholiaktsiis. Kas sul on selle kohta mingi muu teooria või mõjutab see tõesti turismi nii palju?

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700