• 18.09.19, 10:13
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Üritusturunduse TOP: üritusi tuleks teha vastavalt vajadusele

Üritusturundus ei ole pelgalt pidu. Sellel on kindlad ärilised eesmärgid ning hea üritus ei tohiks kedagi külmaks jätta. Üritusturunduse TOPis esikoha saanud Jolose loovjuht ja partner Martin Rauam rääkis lähemalt üritusturunduse valdkonna trendidest.
Pildil on umbes 80% Jolose võidukast tiimist.
  • Pildil on umbes 80% Jolose võidukast tiimist.
Kuidas üritusturunduse valdkonnas agentuurina edukas olla?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele