Autor: Rahakratt • 10. juuni 2019

"SOLD OUT!" ehk kuidas finantsbloger tähelepanu saamiseks oma keha juppideks müüs

Viimasel ajal ei jõua ära lugeda ja imestada, kuidas keegi kuskil sotsiaalmeedias kedagi mõjutab ja kuidas siis keegi teine talle selle eest tasuta testimiseks 300 kg jahutatud broileri rinnafileed saadab. Vähe veider, et sellest lausa elukutse välja on imetud, aga kes olen mina, et siin 12-aastaste üle kohut mõista. Kui elu on selliseks läinud, siis tuleb ajaga kaasas käia ja vaadata, kuidas ise hakkama saada ja adapteeruda.
Rahakratt

Mina olen seni olnud mõjutajate ja suunamudijate maailmast sama kaugel nagu vaene Etioopia külatüdruk Eviani pudelist, aga tundes majandust, siis tean, et majanduse “kütus” on tarbimine ja turunduse töö on “tanklaid rajada”. Inimeste elu pole kunagi varem nii hea olnud ja meie kulutamise jõud pole kunagi varem nii tugev olnud. Oled lugenud legendaarset artiklit Hiina vabrikutöölisest Chen’ist, kes ei suuda ära imestada, mis saasta me kõike osta ja tarbida soovime, mida tema meile tegema peab? See on ilmselt üks siiramaid ja jõulisemaid lugusid, mis “Onion-i” nimelises veebiajakirjas ilmunud on.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700