• 06.06.19, 10:09
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

99% tarkvarafirma Scoro klientidest tuleb läbi inbound-turunduse

Scoro turunduse nurgakiviks on sisuloomele tuginev inbound-turundus. Ühe kvaliteetse artikli tegemine võtab ca 10 tundi, kvaliteetse video tegemine aga 100 tundi aega. Postitust tuleb levitada 10- 15 kanalis. Scoro turundusjuht Merily Leis jagab intrevjuus Hando Sinisalule oma kogemusi.
Scoro sisuturunduse juht Merily Leis
  • Scoro sisuturunduse juht Merily Leis
Kes on teie tüüpiline klient? Mis laadi ettevõte, kui suur, kus asub?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele