Autor: Hando Sinisalu • 6. juuni 2019
Ainult tellijatele

99% tarkvarafirma Scoro klientidest tuleb läbi inbound-turunduse

Scoro turunduse nurgakiviks on sisuloomele tuginev inbound-turundus. Ühe kvaliteetse artikli tegemine võtab ca 10 tundi, kvaliteetse video tegemine aga 100 tundi aega. Postitust tuleb levitada 10- 15 kanalis. Scoro turundusjuht Merily Leis jagab intrevjuus Hando Sinisalule oma kogemusi.

Scoro sisuturunduse juht Merily Leis

Kes on teie tüüpiline klient? Mis laadi ettevõte, kui suur, kus asub?

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700