Autor: Keit Ausner • 23. mai 2019
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. Kuidas panna sisuturundus ja digimeedia kasumlikult tööle?
Sisuturundus ei seisne enam ammu pelgalt väärtust pakkuvate artiklite kirjutamises, digimeedia pakub hulgaliselt huvitavaid ja loovamaid võimalusi.
Timo Tõnisson (vasakul) ja Kert Aavik
Äripäeva raadiosaates "Turunduskohv La Ecwadoris" rääkisime erinevatest võimalustest huvitava sisu jagamiseks ja sellest, kuidas leida üles see „miski“, millest sisu luua. Külas olid reklaamiagentuuri La Ecwador ideekirjutaja Timo Tõnisson ja meediajuht Kert Aavik.