Kuidas panna sisuturundus ja digimeedia kasumlikult tööle?
Sisuturundus ei seisne enam ammu pelgalt väärtust pakkuvate artiklite kirjutamises, digimeedia pakub hulgaliselt huvitavaid ja loovamaid võimalusi.
Timo Tõnisson (vasakul) ja Kert Aavik
Äripäeva raadiosaates "Turunduskohv La Ecwadoris" rääkisime erinevatest võimalustest huvitava sisu jagamiseks ja sellest, kuidas leida üles see „miski“, millest sisu luua. Külas olid reklaamiagentuuri La Ecwador ideekirjutaja Timo Tõnisson ja meediajuht Kert Aavik.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]