Liisa Kivirähk • 10. aprill 2019
Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

Nädala kampaania: Premia “Lumehelbeke” ehk hea toode müüb ennast ka ilma reklaamita

Sel nädalal tutvustab Best Marketing Nädala kampaania rubriigis Premia uue Lumehelbekese jäätise lansseerimist. Kampaaniat kirjeldab Premia turundusjuht Lauri Talve, oma kommentaari on andnud Alvar Jaakson (Utopia), Katrin Rohtla (Louder) ning Mart Juur. Erapooletu kõrvaltvaataja pilgu heidab kampaaniale TLÜ reklaamiteooria lektor Tiina Hiob.

Lumehelbekeste jäätistel on palju erinevaid pakendeid. Illustreeris AW Stuff.  

Premia turundusjuht Lauri Talve räägib jäätise sünniloost: “Lumehelbekese jäätise sünd oli puhas juhus. Premial oli olemas väga maitsev klassikaline vanillijäätis vahvlitopsis, mis otsis endale uut nime. Mullu lansseerisime selle sama jäätise Eesti Vabariigi 100-nda sünnipäeva auks. Samal ajal elasid sotsiaalmeedias ja mujal meedias oma elu AW Stuff’i loodud lahedad karikatuurid. Ja kusagil kolmandas universumi nurgas toimetasid reklaamiagentuuri Utopia tegelased Alvar ja Leslie, kes pakkusid välja idee, et kogu selle ripakil oleva kraami võiks kokku koondada üheks vahvaks Lumehelbekese jäätiseks.“

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Vaatamiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja Kaja PDFidele
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Enimloetud
    Maarit Eerme
    Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
    Helen Külaots
    Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com