Autor: Liisa Kivirähk • 10. aprill 2019
Ainult tellijatele

Nädala kampaania: Premia “Lumehelbeke” ehk hea toode müüb ennast ka ilma reklaamita

Sel nädalal tutvustab Best Marketing Nädala kampaania rubriigis Premia uue Lumehelbekese jäätise lansseerimist. Kampaaniat kirjeldab Premia turundusjuht Lauri Talve, oma kommentaari on andnud Alvar Jaakson (Utopia), Katrin Rohtla (Louder) ning Mart Juur. Erapooletu kõrvaltvaataja pilgu heidab kampaaniale TLÜ reklaamiteooria lektor Tiina Hiob.

Lumehelbekeste jäätistel on palju erinevaid pakendeid. Illustreeris AW Stuff.

Premia turundusjuht Lauri Talve räägib jäätise sünniloost: “Lumehelbekese jäätise sünd oli puhas juhus. Premial oli olemas väga maitsev klassikaline vanillijäätis vahvlitopsis, mis otsis endale uut nime. Mullu lansseerisime selle sama jäätise Eesti Vabariigi 100-nda sünnipäeva auks. Samal ajal elasid sotsiaalmeedias ja mujal meedias oma elu AW Stuff’i loodud lahedad karikatuurid. Ja kusagil kolmandas universumi nurgas toimetasid reklaamiagentuuri Utopia tegelased Alvar ja Leslie, kes pakkusid välja idee, et kogu selle ripakil oleva kraami võiks kokku koondada üheks vahvaks Lumehelbekese jäätiseks.“

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Lugemiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

Vormista püsimaksega tellimus kohe ja saad:

  • Ligipääsu kõigile võtmega lugudele
  • Ligipääsu edukate kampaaniate case-study’dele
  • Ligipääsu raadiosaadete ja ürituste ettekannete kokkuvõtetele
  • Ligipääsu turunduse TOPi andmetele ja intervjuudele
  • Ligipääsu bestmarketing.ee arhiivile
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Marianne LiibertBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5563 5831
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: 51 44 884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700