Autor: Liisa Kivirähk • 27. märts 2019

Case study avaliku sektori turundustegu 2018 võitja: kuidas kinkida Eestile juubeliks 100 000 uut geenidoonorit minimaalse eelarvega

Avaliku sektori Aasta turundustegu 2018 võitja Eesti Geenivaramu kampaania "Kingime Eestile juubeliks 100 000 uut geenidoonorit" case study.

Turusituatsioon

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700