• 21.02.19, 16:33
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Reaalselt toimiv sisuturundus on võimalik

Seekord on saates "Turunduskohv La Ecwadoris" teemaks reaalselt toimiv sisuturundus. Kuidas leida õige sihtgrupp, millist lisandväärtust peab andma sisuturundus, mis eristab seda tavalisest reklaamist?
Timo Tõnisson ja Teele Hein
  • Timo Tõnisson ja Teele Hein
Stuudios on reklaamiagentuuri La Ecwador sisuturundustiimi juht Teele Hein ja ideekirjutaja Timo Tõnisson.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele