• 08.10.18, 20:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Raadiohääl Kristjan Gold liitub PR-agentuuriga A-tiim Kommunikatsioon

Kuku raadio hommiku- ja pärastlõunaprogrammi toimetaja ja saatejuht Kristjan Gold asub 8. oktoobrist tööle kommunikatsiooniagentuuris A-tiim Kommunikatsioon.
Kristjan Gold
  • Kristjan Gold
“Olen erinevates raadiotes töötanud kokku 18 aastat. Tundus, et nüüd on õige aeg vaadata, kas ülikoolis põhierialana omandatu ka reaalsuses pädeb,” kommenteeris Gold, kes on lõpetanud Tartu Ülikooli kommunikatsiooni eriala.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele