• 28.10.16, 10:10
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Efektiivne e-teenus tugineb tarbijaanalüüsile ja –psühholoogia tundmisele

Teenusedisaini ja kasutajakogemuse mõistmine ei ole täna enam nice to have, see on must have,“ rääkis Nortali kasutajakogemuse ja teenusedisain juht Helen Kokk eile Tallinnas toimunud IT- ja ärianalüütikute konverentsil „Analysis Conference Estonia 2016“.
Helen Kokk
  • Helen Kokk
Helen Kokk ütles, et teenusedisainis ja kasutajakogemuse kujundamisel on võtmetähtsusega mitte üksnes andmete olemasolu oma klientide kohta, vaid ka nende andmete põhjalik analüüs ja mõtestamine tarbijapsühholoogia kontekstis.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.25, 10:32
Ärikingituste uus jõud: vähem plastikut, rohkem tähendust
Ärikingituste roll turundusmaastikul pole kuskile kadunud ning on endiselt oluline – need loovad brändi nähtavust, tugevdavad kliendisuhteid ja pakuvad meeldejäävat emotsiooni. Aga milline on üks hea ärikingitus, mis keskendub kvaliteedile, praktilisusele ning millel on ka pikaaegne väärtus?

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele