• 15.09.16, 13:33
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Programmatic moodustab juba 70% UK digireklaami mahust

Desktop reklaam on languses, mobiilireklaam ja programmatic jätkavad võidukäiku. USA uuringufirma eMarketer prognoosib, et programmatic osakaal moodustab käesoleval aastal tervelt 70% Suurbritannia digitaalreklaami käibest. Võrreldes eelmise aastaga on programmaticu kasv olnud tervelt 44%.
Programmatic moodustab juba 70% UK digireklaami mahust
  • Foto: Shutterstock
Alustuseks paar täpsustust mõistete osas.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele