• 19.03.16, 10:23
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Aasta Turundustegu 2015 Grand prix: Epic Estonia

Eile Saku Suurhallis toimunud Kuldmuna galal jagati Eesti tähtsamaid turundusauhindu. Aasta Turundustegu 2015 auväärse tiitli pälvis EASi ja Tallinki koostöös sündinud mastaapne Rootsi suunal tehtud turismiturunduse kampaania "Epic Estonia". Tegemist on seni suurima Eestis loodud avaliku- ja erasektori ühiskampaaniaga. Erinevalt reklaamiauhindadest hindab Aasta Turundustegu konkurss turunduskampaaniate ärilist õnnestumist, mitte kunstilist poolt.
Aasta Turundustegu 2015 võitjad
  • Aasta Turundustegu 2015 võitjad Foto: Raul Mee
Epic Estonia kampaania tulemusel kasvas Rootsi turistide arv Eestis 15 554 inimese võrra. Raha jätsid need turistid siia hinnanguliselt 1,3 miljonit eurot. Kampaania maksumuseks oli 1 miljon eurot. Kas kampaaniasse pandud raha tasus end ära? Jah! Ja see pole veel kõik, sest turundustegevused Rootsi suunal ju jätkuvad.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 28.10.24, 15:55
Jätkusuutlikkus kui valik: miks on oluline valida keskkonnasõbralikud lahendused
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele