Autor: Silja Oja • 19. märts 2016
Ainult tellijatele

Aasta Turundustegu 2015 Grand prix: Epic Estonia

Aasta Turundustegu 2015 võitjad
Autor: Raul Mee

Eile Saku Suurhallis toimunud Kuldmuna galal jagati Eesti tähtsamaid turundusauhindu. Aasta Turundustegu 2015 auväärse tiitli pälvis EASi ja Tallinki koostöös sündinud mastaapne Rootsi suunal tehtud turismiturunduse kampaania "Epic Estonia". Tegemist on seni suurima Eestis loodud avaliku- ja erasektori ühiskampaaniaga. Erinevalt reklaamiauhindadest hindab Aasta Turundustegu konkurss turunduskampaaniate ärilist õnnestumist, mitte kunstilist poolt.

Epic Estonia kampaania tulemusel kasvas Rootsi turistide arv Eestis 15 554 inimese võrra. Raha jätsid need turistid siia hinnanguliselt 1,3 miljonit eurot. Kampaania maksumuseks oli 1 miljon eurot. Kas kampaaniasse pandud raha tasus end ära? Jah! Ja see pole veel kõik, sest turundustegevused Rootsi suunal ju jätkuvad.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700