• 29.02.16, 16:01
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Turundustegu 2015 tiitli nimel võistleb 23 tööd

Konkursile Aasta Turundustegu 2015 esitati 23 tööd, neist 16 ärikategooriasse ja 7 avaliku sektori kategooriasse. Finalistide esitlusi saab kuulata 18. märtsil Saku Suurhallis turunduskonverentsil Password, Grand prix võitja selgub sama päeva õhtul samas kohas Kuldmuna galal. Vaata, kes osalevad tänavu konkursil!
Turundustegu
  • Turundustegu
  • Foto: Marko Mumm
9. märtsil toimub žürii koosolek, kus žürii valib esitatud tööde hulgast välja viis ärikategooria finalisti ning avaliku sektori kategooria võitja. Finalistid ja avaliku sektori kategooria võitja esitlevad oma töid 18. märtsil 2016 Passwordi konverentsil. Žürii langetab kohapeal oma lõpliku otsuse ja võitja kuulutatakse välja õhtul Kuldmuna galal.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele