Hando Sinisalu • 13. juuli 2015
Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

Kuidas turundada masinale, kes tellib oma peremehele uue hambapasta?

Matthew Bayfield, Turn 2 tegevjuht (UK)  Foto: Erakogu

"Igapäevaste ostude tegemine langeb tulevikus tarbija õlult täielikult. Prügikast fikseerib äravisatud hambapastatuubi ja tellib automaatselt uue. Algoritmid teevad otsuseid sinu eest," ennustab Turn2 tegevjuht Matthew Bayfield, kes esineb 23. septembril Best Internetil.

Kuidas defineerida big datas sõna "big"? Kui suur on suur?

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Vaatamiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja Kaja PDFidele
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Enimloetud
    Maarit Eerme
    Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
    Helen Külaots
    Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com