• 17.06.15, 18:14
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Native advertising = sulanduv reklaam

Kas native advertising hakkab asendama bännerreklaami? Kas klient peaks reklaamloo tellimiseks võtma ühendust PR-firma või meediaväljaande reklaamiosakonnaga? Kokkuvõte täna Tallinnas toimunud Best Practice content marketingi seminaril räägitust.
Best Practice content marketing seminar 17. juunil 2015 Bliss majas Tallinnas
  • Best Practice content marketing seminar 17. juunil 2015 Bliss majas Tallinnas
  • Foto: Rauno Kutti, Vurr
Mis on native advertising

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.05.25, 13:50
Digiposter laieneb: uus partner Postimaja ja suuremad ekraanid linnas
Saates „Password. Make marketing fun again“ teeme juttu välimeediast. Külas on Digipostri juht Priit Pedanik ja müügijuht Hardi Potter.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele