• 17.06.15, 18:14
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Native advertising = sulanduv reklaam

Kas native advertising hakkab asendama bännerreklaami? Kas klient peaks reklaamloo tellimiseks võtma ühendust PR-firma või meediaväljaande reklaamiosakonnaga? Kokkuvõte täna Tallinnas toimunud Best Practice content marketingi seminaril räägitust.
Best Practice content marketing seminar 17. juunil 2015 Bliss majas Tallinnas
  • Best Practice content marketing seminar 17. juunil 2015 Bliss majas Tallinnas Foto: Rauno Kutti, Vurr
Mis on native advertising

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 23.01.25, 08:00
Digiposteri hoog ei rauge: uued ekraanid, sisenemine raadioturule ja uutesse linnadesse
Digiposter OÜ on oma nelja tegevusaasta jooksul toonud digiekraanid ja mitmekesised reklaamiteenused pea igasse Eestimaa nurka. Viimastel kuudel on ettevõtte ekraaniparki lisandunud kaheksa uut väli LED-ekraani, koduleht on saanud uue väljanägemise ja funktsionaalsuse ning edukalt on alustatud koostööd esimese ehituspoodide ketiga.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele