• 26.03.15, 15:40
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Viru Valge disainikonkursi võitis „Tarkusega“ Lauri Särak

Viru Valge disainikonkursi võitis disainer Lauri Särak öökulli kujutava konkursitööga „Tarkus“, mis pälvis 414 kujundustöö hulgast nii ekspertide kui ka publiku ülekaaluka toetuse. Säraku disainitud öökulliga disainpudelis Viru Valget hakkab Liviko tootma juba tänavu kevadel.
„Lauri Säraku loodud disaini iseloomustab terviklikkus – siin on olemas nii idee kui ka tehniliselt kõrgetasemeline teostus. Disaini muudab mõjuvaks selle julge ja tugev värvilahendus. Žüriile sümpatiseeris ka disaini lugu – kunstnik valis oma Viru Valge disaini motiiviks just tarkust sümboliseerva öökulli, viidates, et viin on tarkade inimeste jook,“ ütles AS Liviko turundusdirektor Liivi Tadolder.

Seotud lood

Uudised
  • 01.04.15, 11:49
Põltsamaa Felixi etiketikampaanias osales rekordarv inimesi
Põltsamaa Felix kutsus Facebookis rahvast üles looma uusi etikette ketšupipudelitele ja ettevõtte andmetel kujunes sellest Eestis rekordilise osalusega etiketikampaania.
  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele