• 01.04.15, 11:49
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Põltsamaa Felixi etiketikampaanias osales rekordarv inimesi

Põltsamaa Felix kutsus Facebookis rahvast üles looma uusi etikette ketšupipudelitele ja ettevõtte andmetel kujunes sellest Eestis rekordilise osalusega etiketikampaania.
"Liviko etiketikampaaniaga täiesti juhtumisi samal ajal toimus ka Põltsamaa Felixi ketšupi etiketikampaania. Rahvas sai ülimugava veebiäpi vahendusel kujundada oma lemmiku ja konkursile laekus üsna uskumatu arv kujundusi - 8626, massive," kommenteeris Villem Valme Tankist.

Seotud lood

Uudised
  • 26.03.15, 15:40
Viru Valge disainikonkursi võitis „Tarkusega“ Lauri Särak
Viru Valge disainikonkursi võitis disainer Lauri Särak öökulli kujutava konkursitööga „Tarkus“, mis pälvis 414 kujundustöö hulgast nii ekspertide kui ka publiku ülekaaluka toetuse. Säraku disainitud öökulliga disainpudelis Viru Valget hakkab Liviko tootma juba tänavu kevadel.
Uudised
  • 26.02.15, 15:33
Viru Valge disainikonkursile esitati 414 kujundustööd 
AS Liviko avalikustas täna Viru Valge disainikonkursile 414-st esitatud kujundustööst 20 finaali jõudnud kavandit. Žürii valitud võidutöö autor ja publiku eripreemia veebihääletuse võitjale antakse üle 25. märtsil Passwordi konverentsil. Žürii valitud võidutöö kujundusega Viru Valget hakatakse tootma kevadel.
  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele