Autor: Silja Oja • 7. november 2013
Ainult tellijatele

TNS Emor hakkab saadete järelvaatamist mõõtma

FOXi meediahommikul lubas TNS Emori uuringuekspert Peeter Teedla, et järgmisel aastal tõstab Emor teleuuringu valimit praeguselt 610-lt inimeselt ca 950-le ja hakkab saadete järelvaatamist mõõtma ning reitingutele lisama. Kuna telesaadete järelvaatamise osakaal üha suureneb ja et järelvaadates keritakse reklaamipausid edasi, muutuvad aina olulisemaks product placement ja sponsorlus.

6. novembril esmakordselt toimunud FOXi meediahommikul rääkis TNS Emori uuringuekspert Peeter Teedla sellest, kuhu on liikunud ja liikumas Eesti teleturg.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700