Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Kokkuvõte reklaamifestivalist White Square 2013
18.-20. aprillil toimus Minskis turundus- ja reklaamifestival White Square. Kokkuvõtte festivalil kogetust teevad Madis Ots ja Rivo Räim Newtonist ning Ants Lusti Identity'st. Eestist saadeti tänavu festivalile töid 8 agentuurist. Auhinna vääriliseks tunnistati neist üks – IDEA poolt RMK'le tehtud töö "Metsikuid Jõule", mis sai ambient reklaami kategoorias hõbeda. Lisaks jõudis finaali Optimisti poolt Mynthonile tehtud raadioreklaam.
Newtoni loovjuhtMadis Ots osales kahe kategooria žüriis – reklaamikampaaniad ja meedialahendused. "Esitatud tööde tase oli hüplik ja tänu sellele oli meil üsna lihtne üksmeelt leida, sest head ja vead paistsid selgelt silma," kommenteeris Ots. "Grand Prix' nominentideks esitasime kummagi kategooria voidutöö – ura.ru tänavaauguaktsiooni Venemaalt:
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.