• 24.04.13, 15:39
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kokkuvõte reklaamifestivalist White Square 2013

18.-20. aprillil toimus Minskis turundus- ja reklaamifestival White Square. Kokkuvõtte festivalil kogetust teevad Madis Ots ja Rivo Räim Newtonist ning Ants Lusti Identity'st. Eestist saadeti tänavu festivalile töid 8 agentuurist. Auhinna vääriliseks tunnistati neist üks – IDEA poolt RMK'le tehtud töö "Metsikuid Jõule", mis sai ambient reklaami kategoorias hõbeda. Lisaks jõudis finaali Optimisti poolt Mynthonile tehtud raadioreklaam.
Newtoni loovjuht Madis Ots osales kahe kategooria žüriis – reklaamikampaaniad ja meedialahendused. "Esitatud tööde tase oli hüplik ja tänu sellele oli meil üsna lihtne üksmeelt leida, sest head ja vead paistsid selgelt silma," kommenteeris Ots. "Grand Prix' nominentideks esitasime kummagi kategooria voidutöö – ura.ru tänavaauguaktsiooni Venemaalt:

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.01.25, 17:48
POS tooted ja stendid muudavad ettevõtte nähtavaks
COPIX ühendab stendis loovuse ja tehnilised lahendused
Enim levinud viisiks kauplustes, üritustel, näitustel, messidel oma ettevõtte või toodetega silma jäämiseks on stendide või teiste sarnaste POS-toodete kasutamine. Silmatorkav ja visuaalselt atraktiivne lahendus köidab ja seob tähelepanu.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele