• 24.04.13, 15:39
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kokkuvõte reklaamifestivalist White Square 2013

18.-20. aprillil toimus Minskis turundus- ja reklaamifestival White Square. Kokkuvõtte festivalil kogetust teevad Madis Ots ja Rivo Räim Newtonist ning Ants Lusti Identity'st. Eestist saadeti tänavu festivalile töid 8 agentuurist. Auhinna vääriliseks tunnistati neist üks – IDEA poolt RMK'le tehtud töö "Metsikuid Jõule", mis sai ambient reklaami kategoorias hõbeda. Lisaks jõudis finaali Optimisti poolt Mynthonile tehtud raadioreklaam.
Newtoni loovjuht Madis Ots osales kahe kategooria žüriis – reklaamikampaaniad ja meedialahendused. "Esitatud tööde tase oli hüplik ja tänu sellele oli meil üsna lihtne üksmeelt leida, sest head ja vead paistsid selgelt silma," kommenteeris Ots. "Grand Prix' nominentideks esitasime kummagi kategooria voidutöö – ura.ru tänavaauguaktsiooni Venemaalt:

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele