• 24.04.13, 15:39
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kokkuvõte reklaamifestivalist White Square 2013

18.-20. aprillil toimus Minskis turundus- ja reklaamifestival White Square. Kokkuvõtte festivalil kogetust teevad Madis Ots ja Rivo Räim Newtonist ning Ants Lusti Identity'st. Eestist saadeti tänavu festivalile töid 8 agentuurist. Auhinna vääriliseks tunnistati neist üks – IDEA poolt RMK'le tehtud töö "Metsikuid Jõule", mis sai ambient reklaami kategoorias hõbeda. Lisaks jõudis finaali Optimisti poolt Mynthonile tehtud raadioreklaam.
Newtoni loovjuht Madis Ots osales kahe kategooria žüriis – reklaamikampaaniad ja meedialahendused. "Esitatud tööde tase oli hüplik ja tänu sellele oli meil üsna lihtne üksmeelt leida, sest head ja vead paistsid selgelt silma," kommenteeris Ots. "Grand Prix' nominentideks esitasime kummagi kategooria voidutöö – ura.ru tänavaauguaktsiooni Venemaalt:

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele