• 08.06.11, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tervise Arengu Instituudi juht: ''Alkoholireklaam peab tutvustama toodet, mitte peopidamist''

Alkoholireklaami keelamine ei ole hõbekuul, mis ajab kõik asjad korda, leiab Tervise Arengu Instituudi (TAI) direktor Maris Jesse mai ajakirjas Eesti Arst ilmunud intervjuus.
Maris Jesse sõnul on reklaami mõju tarbimisele risti-põiki läbi uuritud. “Alkoholireklaam toob kaasa suurema alkoholitarbimise, alkoholitarvitamise varasema alguse ja suuremad alkoholikogused. Samas ei ole alkoholireklaami keelamine hõbekuul, mis ajab kõik asjad korda. Vaja on teha järjepidevat ja pikaajalist sihipärast tööd,” ütles Jesse.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 28.10.24, 08:00
Different.ee: leia firmapeole sobivaim peomööbel ja aksessuaarid
Aastalõpu firmapeo korraldamine on suurepärane võimalus näidata töötajatele ja klientidele, kui väga neid hinnatakse. Selleks, et valida ettevõtte üritusele sobiv mööbel ja aksessuaarid, mis loovad õige atmosfääri, tuleb appi Different.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele