26. mai 2011
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Priit Hõbemägi: ''Uued tehnoloogiad annavad ajakirjandusele vajaliku jalahoobi''

Meediasisu tõlkimine ühest meediumist teise on digitaalse meedia ajastul intensiivistunud - filminarratiive arendatakse arvutimängudeks, tahvelarvutitele luuakse asukohapõhiseid lugusid, lugusid jutustatakse sotsiaalvõrgustikes. Ristmeedia strateegiate arendamine on meediatööstuse jaoks muutumas peamiseks innovatsioonivaldkonnaks, pakkudes võimalust platvormide vahel killustunud auditooriumid taas ühte liita, arendades samas ärimudeleid ning mitmekesistades tuluvooge.

Loov Eesti kutsus 26. mail Eesti ristmeedia praegust seisu ja saavutusi lahkama Ekspress Grupi multimeedia uudisruumi projekti juht Priit Hõbemägi, Tallinna Ülikooli Balti Filmi ja Meediakooli ristmeedia tootmise magistriprogrammi juhi Indrek Ibruse, Kinobussi ja Filmitalgute juht Mikk Rand’i ning telesarjade "Kelgukoerad" ja "Pilvede all" turundusjuhi Kätlin Kontori.

Välismaist perspektiivi lisasid pikaajalise digitaalmeedia kogemusega produtsent ja ristmeedia õppejõud Hollandist Ian Ginn ja Soome Rahvusringhäälingu YLE arendusosakonna juht ja Helsinki Kunsti ja Disainiülikooli interaktiivse meedia ja kommunikatsiooni professor Raimo Lång.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700