Meediasisu tõlkimine ühest meediumist teise on digitaalse meedia ajastul intensiivistunud - filminarratiive arendatakse arvutimängudeks, tahvelarvutitele luuakse asukohapõhiseid lugusid, lugusid jutustatakse sotsiaalvõrgustikes. Ristmeedia strateegiate arendamine on meediatööstuse jaoks muutumas peamiseks innovatsioonivaldkonnaks, pakkudes võimalust platvormide vahel killustunud auditooriumid taas ühte liita, arendades samas ärimudeleid ning mitmekesistades tuluvooge.
Loov Eesti kutsus 26. mail Eesti ristmeedia praegust seisu ja saavutusi lahkama Ekspress Grupi multimeedia uudisruumi projekti juht Priit Hõbemägi, Tallinna Ülikooli Balti Filmi ja Meediakooli ristmeedia tootmise magistriprogrammi juhi Indrek Ibruse, Kinobussi ja Filmitalgute juht Mikk Rand’i ning telesarjade "Kelgukoerad" ja "Pilvede all" turundusjuhi Kätlin Kontori.