26 mai 2011
Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

Priit Hõbemägi: ''Uued tehnoloogiad annavad ajakirjandusele vajaliku jalahoobi''

Meediasisu tõlkimine ühest meediumist teise on digitaalse meedia ajastul intensiivistunud - filminarratiive arendatakse arvutimängudeks, tahvelarvutitele luuakse asukohapõhiseid lugusid, lugusid jutustatakse sotsiaalvõrgustikes. Ristmeedia strateegiate arendamine on meediatööstuse jaoks muutumas peamiseks innovatsioonivaldkonnaks, pakkudes võimalust platvormide vahel killustunud auditooriumid taas ühte liita, arendades samas ärimudeleid ning mitmekesistades tuluvooge.

Loov Eesti kutsus 26. mail Eesti ristmeedia praegust seisu ja saavutusi lahkama Ekspress Grupi multimeedia uudisruumi projekti juht Priit Hõbemägi, Tallinna Ülikooli Balti Filmi ja Meediakooli ristmeedia tootmise magistriprogrammi juhi Indrek Ibruse, Kinobussi ja Filmitalgute juht Mikk Rand’i ning telesarjade "Kelgukoerad" ja "Pilvede all" turundusjuhi Kätlin Kontori.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja Kaja PDFidele
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Marianne Liibert
    Marianne LiibertBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5563 5831marianne@bestmarketing.ee
    Kristi Remmik
    Kristi RemmikBestmarketing.ee ürituste projektijuhtTel: +372 5683 6988kristi@bestmarketing.ee
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee