26. mai 2011
Ainult tellijatele

Priit Hõbemägi: ''Uued tehnoloogiad annavad ajakirjandusele vajaliku jalahoobi''

Meediasisu tõlkimine ühest meediumist teise on digitaalse meedia ajastul intensiivistunud - filminarratiive arendatakse arvutimängudeks, tahvelarvutitele luuakse asukohapõhiseid lugusid, lugusid jutustatakse sotsiaalvõrgustikes. Ristmeedia strateegiate arendamine on meediatööstuse jaoks muutumas peamiseks innovatsioonivaldkonnaks, pakkudes võimalust platvormide vahel killustunud auditooriumid taas ühte liita, arendades samas ärimudeleid ning mitmekesistades tuluvooge.

Loov Eesti kutsus 26. mail Eesti ristmeedia praegust seisu ja saavutusi lahkama Ekspress Grupi multimeedia uudisruumi projekti juht Priit Hõbemägi, Tallinna Ülikooli Balti Filmi ja Meediakooli ristmeedia tootmise magistriprogrammi juhi Indrek Ibruse, Kinobussi ja Filmitalgute juht Mikk Rand’i ning telesarjade "Kelgukoerad" ja "Pilvede all" turundusjuhi Kätlin Kontori.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700