Turutrendina mainis Kadri Lindpere meeletult agressivset hinnakonkurentsi ja klientide „ülelöömist“. Advokaatide töötasu tunnipõhine arvestamine muutub tulevikus ilmselt veelgi marginaalsemaks, juba praegu tehakse mitmeid erinevaid projektipõhiseid kokkuleppeid. "Advokaadibüroo turundusmeeskond ei saa müüki otseselt mõjutada, turundusel on advokaadibüroos pigem toetav ja brändi kujundav funktsioon," rääkis Lindpere. RLN-i fookus on olemasoleva kliendi hoidmisel, aga seda ei tehta agressiivselt. Turundusosakond hoiab võtmeklientide tegemistel ja uudistel meedias silma peal ning annab advokaatidele kliendikohtumistele olulist infot kaasa. Samuti on advokaadibüroo turundaja roll muuta keerulised asjad klientide jaoks lihtsateks ja arusaadavateks.
RLN analüüsis hiljuti oma kliendisuhete valdkonda ja ja sõnastas endale järgmised eesmärgid: ? Kaasa meeskonda, pööra töötajad oma ettevõtte fänniks, koosta nö wow-list, anna oma inimestele märksõnad ja info, et nad oskaks ettevõttest õigeid asju rääkida;! Kliendid tahavad teada, milliste kaasuste juures advokaadibüroo on olnud – selle kaudu tekib kuvand - teravad väljaütlemised, kaalukad tööd ja pretsedenti loovad kaasused on siinkohal olulised. Kliendiürituste puhul selekteeri sihtgruppi hoolikalt. Kliendiüritusi võib teha koos mõne ettevõttega, kellega su kliendibaas kattub.