Eelmisel nädalal ilmunud Äripäeva Turunduse TOPis selgusid Eesti edukaimad agentuurid. Käesolevasse artiklisse koondasime kokku intervjuud Turunduse TOPi parimatega. Iga intervjuu lõpust leiate vastava valdkonna täispika edetabeli.
Eelmise aasta majandusnäitajate põhjal olid kõige
edukamad agentuuritulu teenijad Mashamedia OÜ, Mediabrands Digital OÜ ja Nobel Digital OÜ.
Agentuuritulu TOPi 2. koha võitja: 2021 oli meile rekordaasta.Edukaim reklaamiagentuur oli Division OÜ, teisele kohale jõudis Ambient Marketing OÜ ning kolmandat ja neljandat kohta jagasid Age Reklaam OÜ ja MWorks Eesti OÜ.
Reklaamiagentuuride TOPi võitja: trendid on nagu võõrliigid – ühed kohanevad ja teised mitte. Meediaagentuuride edetabelis jõudis esikohale HBS Estonia OÜ, teisele kohale jõudis Intense Growth Hub OÜ ja neile järgnes Inspired Universal McCann OÜ.
Meediaagentuuride TOPi võitja: kasvasime väga tihedal meediaagentuuride turul pea 100 protsenti. E-turundajate edetabelis oli esikohal Smart City OÜ, teisel kohal Nobel Digital OÜ ning kolmandale kohale jõudis Vondel Marketing OÜ.
E-turunduse TOPi võitja: jälgime suure huviga India turgu. Edukaima kommunikatsioonibüroo kohta jagasid omavahel Akkadian OÜ ja Meta Advisory Group OÜ. Kolmandale kohale tuli Corpore AS.
Suhtekorralduse TOPi võitjad vaatavad Eestist väljapoole. Edukate üritusturundajate esikolmikusse kuulusid NJ Production OÜ, Ö Invest OÜ, Hype-Lab OÜ.
Üritusturunduse TOPi võitja: 15 vinget produktsiooni aastas Edukate reklaamikäibe teenijate edetabeli esikolmiku moodustasid TV3, Delfi.ee (koos paberlehtedega), Postimees Grupp ja TV3.
Reklaamimüügi TOPi võitja: Telereklaami müügi puhul on peamine väljakutse teenindada turu nõudlust. Turunduse TOP sisaldab:
agentuuritulu TOP,
reklaamiagentuuride TOP,
meediaagentuuride TOP,
e-turundus agentuuride TOP,
suhtekorraldusagentuuride TOP,
üritusturundusagentuuride TOP,
reklaamimüügi TOP.
TOPi ettevõtte sertifikaat
Kui ka teie ettevõte on TOPi pääsenute seas, saate vastava sertifikaadi soetada
siit.TOPi andmeid saab osta
Äripäeva TOPid on koostatud Äripäeva Infopanga andmete põhjal. Turunduse TOPi näevad
Best Marketingi digitellijad ja Äripäeva tellijad, aga seda saab osta ka eraldi andmefailina, kirjutades e-postile
[email protected].
Turunduse TOPi koostamise metoodika
Lähteandmed: Müügitulu (käive), tulumaksueelne kasum ja lisandväärtus töötaja kohta aastatel 2020 ja 2021. Töötajate arv kaks või enam aastal 2021, üks või enam aastal 2020.
Valdkonna TOPi pääsemiseks pidi vastava valdkonna tegevuse osakaal ettevõtte käibest olema vähemalt 51%. Samuti peab ettevõte olema tegutsenud kahel järjestikusel täismajandusaastal.
2022. aastal TOPi koostamiseks võttis Äripäeva Infopank äriregistrist eelmise aasta majandustulemuste põhjal valdkonna käibelt suurimate ettevõtete andmed. Edetabelis osalesid ettevõtted, kelle majandustulemused olid olemas äriregistris andmete kogumise hetkel.
Ettevõtted seati pingeritta kuue näitaja põhjal: 2021. aasta müügitulu ja selle kasv võrreldes 2020. aastaga, 2021. aasta maksueelne kasum ja selle kasv võrreldes 2020. aastaga, rentaablus aastal 2021 ja lisandväärtus töötaja kohta aastal 2021.
Iga näitaja põhjal reastati ettevõtted edetabelitesse, iga koht järjestuses andis kohale vastava arvu punkte. Kuue tabeli punktid liideti. Võitis kõige vähem punkte kogunud ettevõte.
Seotud lood
Aastalõpu firmapeo korraldamine on suurepärane võimalus näidata töötajatele ja klientidele, kui väga neid hinnatakse. Selleks, et valida ettevõtte üritusele sobiv mööbel ja aksessuaarid, mis loovad õige atmosfääri, tuleb appi Different.
Enimloetud
2
Paf keeldus täiendavate kommentaaride andmisest
Hetkel kuum
Paf keeldus täiendavate kommentaaride andmisest
Tagasi Bestmarketing esilehele