HBS Estonia OÜ tegevjuhi Toomas Tepomehe sõnul on OMD globaalselt enamikes regioonides TOP 3 hulka kuuluv meediaagentuur ja nende ambitsioon on kindlasti sama positsioon ka Eestis saavutada.
Toomas Tepomes rääkis, et HBS Estonia OÜ on Eestis tegutsenud juba üle 25 aasta, küll aga vahetus eelmisel aastal nende juriidiline nimi ning juhatus. “Kliendid ja koostööpartnerid teavad meid eelkõige OMD Estonia nime all,” sõnas ta ja lisas, et nad on globaalselt viimaste aastate edukaima meediaagentuuri OMD Eesti esindaja ning tegelevad valdkonnas, mis juba aastaid ei täida puhtalt meediavahendaja rolli, vaid kus saavad olla pigem strateegiliseks partneriks klientide erinevate kampaaniate läbiviimisel.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“