• 15.10.25, 09:24

EssenceMediacom otsib turundusanalüütikut

Kandideerimise tähtaeg: 29.10.2025
EssenceMediacom otsib turundusanalüütikut
Otsime turundusanalüütikut, kes aitab andmetest luua lugusid ja soovitusi, mis toetavad klientide nutikaid turundusotsuseid. Selles rollis ühendad andmed ja turunduse: lood dashboard’e, analüüsid kampaaniaid ning leiad uusi kasvuvõimalusi.
Mida sa teed?
  • Muudad keerulised meedia- ja turundusandmed selgeteks lugudeks, mis aitavad klientidel teha täpsemaid otsuseid
  • Analüüsid sihtrühmi, konkurentide tegevusi ja avastad uusi kasvuvõimalusi
  • Lood selged ja mõjusad ülevaated ning dashboard’id (Power BI, Google Looker Studio)
  • Hindad kampaaniate tulemuslikkust ja annad soovitusi järgmisteks sammudeks
  • Tood meeskonda värskeid vaatenurki – turutrendidest kuni uute mõõdikute ja analüüsivõteteni
Mida me sinult ootame?

Artikkel jätkub pärast reklaami

  • Matemaatilist või analüütilist tausta (majandus, statistika, matemaatika, andmeteadus)
  • Väga head Power BI ja Google Looker Studio (või muude BI tööriistade) kasutamise oskust
  • Arusaamist turundus- ja meediaandmetest (Kantar, Google, Meta jmt)
  • Oskust keerulised andmed muuta arusaadavaks ja kõnekaks looks
  • Täpsust, süsteemsust ja võimet hallata mitut projekti korraga
  • Huvi meediamaailma vastu ja valmisolekut õppida agentuuri tööprotsesse ning panustada turundusanalüütika arendusse
Kasuks tulevad:
  • Varasem töökogemus meediaagentuuris
  • SQL-päringute loomise kogemus
  • DAX-i valdamine
  • JavaScripti, Pythoni või R programmeerimisoskus
Mida meie pakume?
  • Mitmekesist tööd tuntud brändidega (Swedbank, Prisma, Procter & Gamble, Coca-Cola, Circle K jt)
  • Keskkonda, kus andmeanalüüs on otsuste aluseks ning sinu lahendused ja soovitused jõuavad päriselt otsustelauda
  • Toetavat ja professionaalset tiimi, kus kasvada nii tehniliste oskuste kui ka turundusstrateegia mõistmises
  • Võimalust kujundada ja rakendada uusi mõõdikuid ja lähenemisi, mis hoiavad meid ja kliente konkurentsis ees
  • Spordi- ja tervisetoetust, kaasaegset kontorit Kristiines ning paindlikku kodukontori võimalust
  • Peresõbralikku töökeskkonda, toredaid tiimiüritusi ja konkurentsivõimelist palka vastavalt oskustele ja kogemusele
  • Tegu on lapsehoolduspuhkuse ajaks avaneva rolliga, kuid meie kogemus näitab, et sageli tekib ka võimalusi pikemaks koostööks.
Saada oma CV hiljemalt 29.oktoobriks aadressile [email protected]
👉 Kandideeri ja aita andmetel rääkida lugu, mis muudab turunduse targemaks!

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele